Teen

Rustning penetration wow

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

brud naken fitta
wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

wow rustning penetration

Varje tank har en garanterad visningsradie på 50 meter, på vilka tankar ser varandra även genom vallar och väggar. Chansen för ett återhämtning ökar avsevärt när vinkeln på projektilen och rustningen är mer än 70 grader   Om projektilens kaliber är 3 eller mer gånger tjockleken på rustningen vid anslagspunkten, utesluts rebounden av en speciell regel.

Skottet avger dessutom tanken. Ju större pistolens kaliber är, desto mer är tanken ommaskerad   Munstycksbromsen på pistolen ökar också graden av maskering och synlighet av tanken. För alla vapen! Men för antitankens munshastighet är hög, så banan ligger nära en rak linje. Pansningens tjocklek är inte slumpmässig. Om en landgruva inte exploderar på en tank, kan stänk bara skada externa moduler och besättningen   Varje tank i spelet har en noggrannhetsparameter.

Det indikeras som spridning av skal på ett avstånd av meter. Exempelvis indikerar en noggrannhet på 0,50 m att spridningen på ett avstånd av meter är 0,5 meter.

I konstläge, när du flyttar till en tank, riktas sikten till halva tankens höjd - så att den utsätter projektionen för maximal projicering. Om en landgruva exploderade nära tanken skär skärmen ytterligare skadorna med hälften, det vill säga efter att subtraktion av rustningen i praktiken absorberas skadan helt   Även om det är tillräckligt med penetrering av en landgruva med en direkt träff på skärmen, flyger projektilen inte längre, och en explosion anses vara borttagen från skärmrustningen.

Fotograferingsmoduler har sina egna egenskaper. Om du ofta faller i moduler skadar du dem, men skadar inte själva tanken. I sådana fall är modulen vanligtvis inte bara skadad utan bryter helt ner. Samtidigt påverkar inte antalet skal i stridsspetsen risken för explosion. Men samtidigt exploderar inte en tom stridsenhet.

För att skada fiendens stridsvagnar. För att orsaka kritisk skada på fiendens stridsvagnar tillägg. För upptäckt av fiendens stridsvagnar för självgående vapen mer än för en konventionell tank. Brandman för att ha förorsakat skador med vänlig utrustning för hans upplysta mål. Bonusupplevelse för att förstöra en fiendens tank endast den som förstörde denna tank tar hänsyn till skillnaden i tanknivåer. Bonusupplevelse för att fånga en fiendebas endast till inkräktare, i förhållande till den tid som spenderas vid basen.

Bonusupplevelse för att slå ner räknaren i dess bas i förhållande till "slog ner" -procenten. Bonusupplevelse för förlorade. För "aktiva fientligheter. I allmänhet blir det lite, men det påverkar. Storm   Ju mer ditt team tar bort träffar mot fienden, desto mer får varje exp. Folk Endast träffar av dödade tankar beaktas. Koefficienten är faktiskt liten. För skador på vänlig utrustning.

För förstörelse av vänlig teknik. För rebounds och icke-penetration. För skador. För att få "heroiska" titlar som följer resultaten av striden med undantag för "Invader". Det finns ingen bonusupplevelse för oavgjort! För nederlag, naturligtvis - också. Det finns ingen speciell bonusupplevelse för hela laget "För att döda alla fiendens stridsvagnar"! Kontantbetalningar består av betalningar för faktum att delta i slaget och för framsteg i striden.

Utbetalningar för slaget - garanterade betalningar som inte beror på tankens framgång i striden. Utbetalningarna är proportionella mot nivån på tanken i själva verket stridsvärdet. För varje revet träffar får tanken Y-poäng, oavsett nivå. Träffar som tagits ner av branden krediteras kontot för orsaken till branden.

I händelse av en explosion i stridsenheten eller en brand som börjat registreras alla träffar också på detonatorn. Träffar räknas för att besegra fienden. Träffar som rivits av vänlig eld räknas inte. Direkt dödande frag betalas inte. Betalningen beror inte på antalet spännande och graden av deras deltagande - alla blir lika. En sönderriven grepp och en greppbås betalas inte. Balansfaktor:   Verktyg för att anpassa tankens lönsamhet. Betalningar för alla bilar utom premiumbilar multipliceras med koefficienten W.

Detta förhållande för premiumbilar är högre. Effekten av ett premiumkonto på pengar - för ett premiumkonto multipliceras de mottagna pengarna med en faktor 1,5. Poängen är att när man spelar på konst i World of Tanks och redan förstörs i strid, tas de allierade skadorna felaktigt med i beräkningen.

Det faktum att sådana situationer inte är ovanliga bekräftar svaret från utvecklaren av World of Tanks under smeknamnet vol4ok84 :. Denna situation är en sällsynt manifestation av skada som står för allierade.

Felet är känt och arbetet pågår för att eliminera det. Situationen är faktiskt allvarlig. När allt kommer omkring är allierade skador orsaken till att blockera kontot i World of Tanks, eller med andra ord, förbudet.

Du sköt inte på ditt kommando, men du fick ett förbud. Vilken av spelarna kommer att gilla det. Saltet av de allierade skadeförklaringarna är att spelets utvecklare vet det.

Detta innebär att spelare får oförtjänta förbud till höger och vänster, företrädare för World of Tanks är också väl medvetna. Elden tillförs också av det faktum att ett speciellt program arbetar med att låsa in World of Tanks. Det vill säga att deltagandet av människor i beslutet att förbjuda en spelare eller inte minimeras.

Detta innebär att antalet felaktigt blockerade konton för skador från allierade kan uppgå till tusentals. Dessutom utfärdas ofta ett förbud mot att skjuta mot allierade under en kort tid, så World of Tanks-spelare föredrar att bara vänta på att blocket ska ta slut snarare än att försöka kontakta teknisk support och bevisa för dem att de har rätt.

De allra flesta spelare känner inte ens till att det finns ett allierat skador i bokföringsfel, vilket kan leda till en tillfällig avkoppling av spelkontot för praktiskt taget alla World of Tanks-användare. Efter att ha läst detta material hoppas vi att det kommer att bli mindre frågor om varför jag blev förbjuden.

Det huvudsakliga målet i tankstrider är att neutralisera eller förstöra fiendens utrustning, så i varje strid måste du göra så mycket skada som möjligt. För att göra detta, måste du förstå hur ditt skott kommer att interagera med en fiendens tank rustning. Kom ihåg: utan att bryta igenom rustningen blir det ingen skada.

Några viktiga aspekter beskrivs nedan beträffande mekaniken för rustningens penetration. Genom att känna till dem kan du förbättra dina resultat på slagfältet avsevärt.

Huvudparametern för beräkning av penetration är vinkeln där din projektil träffar målet. Den bästa penetrationen uppnås med en vinkelrätt träff i pansarplattan. I detta fall är tjockleken på rustningen som projektilen behöver övervinna minimal. Avvikelse från denna normala är ingångsvinkeln. Ingångsvinkeln bestämmer tjockleken på den reducerade rustningen - avståndet som projektilen måste röra för att orsaka skador.

Ju större ingångsvinkeln, desto större mängd reducerat rustning. Figuren nedan visar pansarplattan, vars tjocklek är mm med en direkt träff ingångsvinkel 0 ° , och mm om projektilen träffar en vinkel på 60 °. Detta innebär att från denna vinkel måste projektilen möta dubbelt så mycket rustning! Men skalet kan antingen inte tränga igenom rustningen eller ens studsa av det.

Ricochet av pansringsgenomträngande och subkaliber skal uppstår om avvikelsen från normal till anslagspunkten är 70 ° eller mer, medan kumulativa skal ricochet i en inloppsvinkel större än 80 °. I fallet med ett rebound tränger projektilen inte in i rustningen och gör ingen skada.

Var uppmärksam på omfattningen. Färgen ändras beroende på chanserna för framgångsrik penetration:. Du bör dock inte bara lita på markörens färg. Du bör alltid överväga vinkeln där du skjuter, och rustningen i olika delar av fiendens tank. Men andra spelar i World of Tanks: dina rivaler kommer också att försöka förstöra din tank. De kommer att försöka bryta igenom din rustning på samma sätt som du. Därför är det mycket viktigt att känna till funktionerna i din tank och förstå var den har svagheter.

Den viktigaste nyckeln till överlevnad är att minska skadorna. Ett sätt att uppnå detta är att skydda tankens sårbarheter, till exempel spår eller externa moduler. Utforska slagfältet för att få en fördel. Stenar, kullar, byggnader och andra skyddsrum - allt detta kan användas för att skydda de utsatta delarna av tanken: sidor, spår och aktern.

Rhombus stativ. Ibland måste du stanna på plats, till exempel så att pistolen har tid att komma ner eller om du befinner dig i en smal del av kartan. När du har stått i "oåterkallighetspositionen" eller mer enkelt en romb komplicerar du fiendens uppgift att bryta igenom din rustning och orsaka skador.

4 Comment

  • Yamatos vapen följer bakom och skickar nio gargantuanskal som sträcker sig förbi kilometer hav, men Montana undviker och halva skalen bågar ut i havet och skickar vattenpelare som spricker i luften. Små karaktärer Glyph of Feign Death. Kom ihåg: utan att bryta igenom rustningen blir det ingen skada. Ta tag i halsen - sällskapsdjur, liksom dess förmågor kommer främst att användas på grund av tonen. Så snart du ser att det hårda locket är taget, ändrar vi allt exakt till det smidiga.

Leave a Comment

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google