Pantyhose

Pissfyllda stövlar

stövlar pissfyllda

stövlar pissfyllda

brud naken fitta

Moderators: Ulrik , Trond Åsly , taxen , Stefan. Post by nature » Sun Dec 27, pm. Post by jonas » Mon Dec 28, am. Post by Patrik Strandquist » Mon Dec 28, am. Post by Jampe » Mon Dec 28, pm. Post by Internationelle Mats » Mon Dec 28, pm. Post by jonas » Tue Dec 29, am. Post by Patrik Strandquist » Tue Dec 29, am. Post by Internationelle Mats » Tue Dec 29, am. Post by Internationelle Mats » Tue Dec 29, pm.

Post by Patrik Strandquist » Tue Dec 29, pm. Post by jonas » Tue Dec 29, pm. Post by Masterchief » Tue Dec 29, pm. Post by Pelle.

L » Thu Dec 31, am. Post by jonas » Thu Dec 31, am. Post by börje » Thu Dec 31, am. Post by jonas » Thu Dec 31, pm. Privacy Terms. Quick links. Bilproblem, Volvo-ventiler Här kan ni skriva saker som inte passar in i någon av de andra forumen. Helst ska det då ha någon relevans med ämnena som diskuteras på forumet.

Re: Bilproblem, Volvo-ventiler Post by nature » Sun Dec 27, pm Undrar varför dylika fel aldrig uppträder på franska skitbilar utan bara på Dyra Kvalitetsvagnar från Tyskland och Sverige?

I sanning märkligt. När det gäller den motortyp som är aktuell så skadar det aldrig med kvalitetsolja i RÄTT viskositet och OFTA bytt, då brukar även kinkiga konstruktioner hålla längre. Re: Bilproblem, Volvo-ventiler Post by jonas » Mon Dec 28, am nature wrote: Undrar varför dylika fel aldrig uppträder på franska skitbilar utan bara på Dyra Kvalitetsvagnar från Tyskland och Sverige? Re: Bilproblem, Volvo-ventiler Post by Patrik Strandquist » Mon Dec 28, am Jag skulle sätta en slant på kärvande ventilskaft, troligen sotbildningar på skaften som kärvar i ventilstyrningarna.

Re: Bilproblem, Volvo-ventiler Post by Jampe » Mon Dec 28, pm Patrik Strandquist wrote: Jag skulle sätta en slant på kärvande ventilskaft, troligen sotbildningar på skaften som kärvar i ventilstyrningarna. Att kräva brytvapen på flermansjakter för att "veta att vapnet är säkert" är som att begära att alla jägare ska vara högerskyttar, så man kan se om de kommer eller går Re: Bilproblem, Volvo-ventiler Post by Internationelle Mats » Mon Dec 28, pm Inte ovanligt på misskötta Volvo - som det ju finns gott om, Volvo-ägare hör till de värsta slarverna.

Oftast är det ett kombinationsfel, igensatta tryckare och primärt kärvande tryckreglering. Med stor tur kan Redlines eller än hellre Omegas "motor flush" i kombination med en fyramilasväng lösa problemet men jag skulle ställa in mig på att ta upp och rengöra skiten manuellt Omegan heter och den är överlägsen allt annat i den vägen.

Att enbart byta tryckarna är svindyrt och aldrig enda felet Re: Bilproblem, Volvo-ventiler Post by jonas » Tue Dec 29, am På söndag var det och bilen saknade tillräcklig kompression för att starta. På måndag morgon kopplade jag i motorvärmaren och åkte till jobbet.

Startkablar kopplades på för att jag säkert skulle ha startfart i motorn. DÖD Ingen kompression. Jag släpade skiten till verkstan. Jag pratade nyss med mekanikern och den var fortfarande lika kompressionslös. Motortvättmedel kördes senast i mitten av oktober Jag ser inte vitsen med att börja byta tryckarna på den motorn.

Man måste ju ändå ställa jobbet och kostnaden i relation till vad skrället är värt. Ett slag i blindo Härefter blir det väl att reglera körtiden för bilen.

Alltså startar man motorn ska den gå minst 30 minuter. När jag googlat lite kring ämnet så upptäcker man snabbt att det verkar vara ett ganska vanligt problem, precis som flera redan skrivit. Re: Bilproblem, Volvo-ventiler Post by Patrik Strandquist » Tue Dec 29, am Jampe wrote: Patrik Strandquist wrote: Jag skulle sätta en slant på kärvande ventilskaft, troligen sotbildningar på skaften som kärvar i ventilstyrningarna.

Re: Bilproblem, Volvo-ventiler Post by Internationelle Mats » Tue Dec 29, am Patrik Strandquist wrote: På saab kan det hända att efter en bil vart på verkstad för service och sedan skall köras ut så är den komplös. Motortvättmedel kördes senast i mitten av oktober Re: Bilproblem, Volvo-ventiler Post by Patrik Strandquist » Tue Dec 29, am Internationelle Mats wrote: Patrik Strandquist wrote: På saab kan det hända att efter en bil vart på verkstad för service och sedan skall köras ut så är den komplös.

Vad kan ovanstående bero på? Det kan ju väl inte ligga kvar tryck efter den ståtiden? Re: Bilproblem, Volvo-ventiler Post by Patrik Strandquist » Tue Dec 29, pm Internationelle Mats wrote: Åtgärda rätt fel, var inte en sån där jävla reservdelsbytarjävel som inte kan felsöka en pissfylld stövel Re: Bilproblem, Volvo-ventiler Post by jonas » Tue Dec 29, pm Jag tror inte att nån har gjort något åt motorn, men helt säker kan jag inte vara.

Internationelle Mats wrote Felet beror på för högt oljetryck pga en kärvande tryckreglering -. Åtgärda rätt fel, var inte en sån där jävla reservdelsbytarjävel som inte kan felsöka en pissfylld stövel Tikka T3liteSS.

Re: Bilproblem, Volvo-ventiler Post by Pelle. L » Thu Dec 31, am Jag tror att ett par. L wrote: Jag tror att ett par. Våga Vägra Varg!!

4 Comment

  • Post by jonas » Tue Dec 29, am. Post by Patrik Strandquist » Mon Dec 28, am. L wrote: Jag tror att ett par. Bilproblem, Volvo-ventiler Här kan ni skriva saker som inte passar in i någon av de andra forumen. L » Thu Dec 31, am Jag tror att ett par. L wrote: Jag tror att ett par.

Leave a Comment

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google